*3434
034/919 999
034/918 888
0885 799 000
support@telekabel.bg
sales@telekabel.bg
Помощ онлайн
Свържете се с екипа на Телекабел по най-удобния за Вас начин. За нас всеки контакт с клиентите е важен. Затова ние се стремим да поддържаме различни възможности за комуникация. Работно време на Центъра за обслужване на клиенти е 24 часа в денонощие!
Преди да ползвате услугите на Центъра за обслужване на клиенти моля проверете:
- Проверете буксата на Вашия телевизионен приемник да не би случайно да е разместена или извадена.
- Ако Вашия телевизионен приемник не работи, проверете да не би случайно да е изключен от захранването.
- Ако проблемът е в липсата на някои канали, опитайте да пренастроите автоматично Вашия телевизионен приемник.
- Проверете ONU-то дали е на линия, индикацията „PON“ трябва да свети в зелено, рестартирайте устройството.
- Проверете настройките на Вашия компютър за евентуална забрана на мрежовата карта.
- Ако ползвате рутер рестартирайте и него, като го изключите от електрическото захранване за няколко минути и след това го включете отново. Проверете Wi-Fi връзката си с рутера.
- Проверете устройствата /tPLAY и телевизор/ дали са включени в електрозахранването, рестартирайте play tv устройството.
- Проверете дали сте превключили на правилния източник за сигнал от настройките на телевизора. Пример: HDMI 1, HDMI 2, HDMI 3, AV 1, AV 2 и др.
- Проверете свързващият кабел между телевизора и tPLAY устройството дали е включен добре.
- Проверете кабелът за сигнал /малка прозрачна букса/ дали е включен добре в tPLAY устройството.
- Проверете буксите на всички кабели към Вашия цифров и телевизионен приемник да не би случайно да са разместени или извадени.
- Ако Вашият цифров приемник не свети, проверете дали случайно не е изключен от захранването.
- Рестартирайте Вашия цифров приемник, като го изключите от електрическото захранване за няколко минути и след това го включете отново.
- Проверете дали Вашият телевизионен приемник е включен на видеоканал.
- Рестартирайте Вашия кабелен модем, като го изключите от електрическото захранване за няколко минути и след това го включете отново.
- Рестартирайте Вашия компютър.
- Проверете настройките на Вашия компютър за евентуална забрана на мрежовата карта.
- Ако ползвате рутер рестартирайте и него, като го изключите от електрическото захранване за няколко минути и след това го включете отново.
- Рестартирайте Вашия компютър.
- Проверете настройките на Вашия компютър за евентуална забрана на мрежовата карта.
- Ако ползвате рутер рестартирайте и него, като го изключите от електрическото захранване за няколко минути и след това го включете отново.
- Ако ползвате FTTH, рестартирайте Вашия медиа конвертор като го изключите от електрическата мрежа и го включите отново.